Uruchomienie Automatycznego Systemu
Informacji Głosowej
Uprzejmie informujemy, iż w dniu 27 grudnia 2018r. w Sądzie Rejonowym w Rzeszowie rozpoczął działanie Automatyczny System Informacji Głosowej (Interactive Voice Response, IVR).
Zasadą działania IVR jest ułatwienie Interesantom dostępu do najbardziej podstawowych informacji (np. o aktualnym stanie sprawy, czy najbliższym wyznaczonym terminie rozprawy), bez konieczności oczekiwania w kolejce na połączenie z urzędnikiem.
System uruchamia się automatycznie po wykręceniu numeru
(17) 715 24 00
i po kolei w sposób wyraźny i zrozumiały prowadzi osobę dzwoniącą przez kolejne etapy (wybór wydziału Sądu, wybór numeru sprawy itp.).
Czas oczekiwania na informację przy wykorzystaniu IVR to tylko 10 sekund.
Jeżeli jednak interesant uzna, że potrzebuje uzyskać bardziej wyczerpujące informacje niż te oferowane przez system, w każdej chwili może przekierować rozmowę do Biura Obsługi Interesantów, gdzie zajmie się nim pracownik Sądu.
Informacje uzyskane za pomocą przedmiotowego systemu (IVR) z powodów technicznych mogą się różnić od informacji zawartych w systemie obiegu dokumentacji sądowej.
Informacje zawarte w systemie IVR trafiają tam z jednodniowym opóźnieniem czyli np. wynik rozprawy pojawi się dzień po faktycznym terminie rozprawy.
System obejmuje informację dotyczącą wszystkich wydziałów poza wydziałami KRS, Rejestru Zastawów oraz Ksiąg Wieczystych.
Załącznik | Rozmiar |
---|---|
Wirtualny Agent.pdf | 423.56 KB |
Infolinia BOI.pdf | 244.83 KB |
Uruchomienie ASIG.pdf | 205.61 KB |